neljapäev, 5. aprill 2007

Lasteaiandus


Et siis läbi ta ongi. Täna oli viimane päev lasteaias. Harjumatu ja imelik tunne on, nii minul kui lastel ka. Võrreldes enda kursuse teiste tüdrukutega oli mul palju rohkem lapsi, sest muusikatunnid on kõikidele rühmadele ja lapsed vahelduvad pidevalt, aga see tähendabki, et raske on lastest lahkuda.. ja armsaid lapsi on niiii palju. Ja dšiis, kui siirad nad võivad olla:):):) Ja kusjuures mulle meeldivad sellised lapsed ka, kes oma oleku poolest on sellised Pätud ja natuke üleannetud ja kes panevad õpetajat proovile. Viimane tund oligi sellisele rühmale, kus on kõige rohkem Pätusid ja need Pätud olid täna nii head ja isegi kurvad, sest nad teadsid, et ma ei tule sinna enam tagasi. Õigemini tulen küll, aga nemad lähevad sügisest kooli. Aga juhataja säras terve päeva, kui mu kandideerimisavalduse sai.3x käis jutustamas ja suu oli koguaeg kõrvuni. Korduvalt kinnitas, kui õnnelik ta on, et nii tubli inimese oma töökollektiivi saab (ei tahaks kiita, aga seda tehti juba minu eest.. nii et...) Ta on toredaim juhataja, kellega ma olen kokkupuutunud. Juba panime paika, millistes projektides ma kindlasti osalen- millistes välisriikides koolitusi saan jne:P (koolitusi on üldiselt väääääga palju). Chill. Tegelikult ei tea paljud inimesed lasteaiaõpetaja tööst midagi- see ei ole pelgalt mängimine ja poputamine ja titetamine nagu enamus arvab, vastupidi see on võimalus igal hetkel oma loovust kasutada ja pidevalt midagi uut teha. Plusse on palju: nt ainult 2,5 päeva nädalas tööl, nädalavahetusd alati vabad, suvi alati vaba...riigipühadel makstakse toetusi (mis ei ole üldse väikesed), tasuta koolitused, õppelaenu ei pea tagasi maksma (kusjuures mõtlengi ,et peaks vbl ikka selle aasta õppelaenu kah välja võtma?!)Ühesõnaga ootan juba põnevusega, et saaksin sügisest sinna tööle minna. Muidugi jätkan ka teist tööd, aga kuna seal olen ise oma tööaja peremees, siis saan alati klapitada ja sättida oma asju. Chill:)
Ps õige varsti hakkame kimama palju suurema autoga, kui praegune Roheline:P (See suvi möödub roadtrippingu tähe all;)

Kommentaare ei ole: