esmaspäev, 9. aprill 2007

kriitikat ja muud

Kui nüüd juba vinguda, siis: Mõni inimene võib ikka tüütu olla. Olen selles veendunud juba korduvalt, aga ta suudab oma geniaalses lolluses ikkagi üllatada. Tal on ju vaja peaaegu igal hommikul kell 9 helistada. Tnx. Eriti kui olen enda jaoks mõelnud, et TÄNA magan natuke kauem, my ass. Tehku ise ka tööd, tema saab selle eest rohkem raha, et asi toimiks, tehku siis ise ka juba midagi eks. Halenaljakas on see, et muidu ta tööl ei käi, aga kui see päev juhtub punane(topelttasuga) olema, siis on tema nimi kirjas nii hommikul kui õhtul:D Igatahes olen otsustanud, rohkem päevi ma juurde ei võta, käin oma 3 päeva veel ära ja aidaa! Kahju on ainult trennidest, a loodan ,et saan Arnoldiga kaubale ja saan vähemasti mõne muu spordiklubi bodypumpi või aqua dance-i trennnis edasi käia. suvel on muidugi lihtsam, siis on nagunii liikumist ja liigutamist rohkem ja umbsesse saali eriti ei kipugi, aga tulevikuplaanis tahaks ikka käia.
Ok, üle pika aja jälle üks vinguv teema, Tehtud!
Aga tegelikult ei ole ma ainult paha ja kriitiline. Nt. eile kinkisin ühele täiesti võõrale poisile 2 kinopiltit Ilmar Raagi kinoseansile "Klass" ja tunne oli hea, et sain inimesele rõõmu teha!:)Ah, et miks või? Niisama!:P Ja täna planeerin tibule väikest üllatust. Ei tahaks lähemalt rääkida, sest tean tema harrastust siin lugemas käia:P (siit ei saa sa midagi teada;)) Aga siiski südames loodan, et see asi õnnestub mul. See sõltub vaid sellest, kas ma saan sellele pakkumisele õigel ajal jaole või ei. Aga tõesti tahan-tahan-tahan seda:) Sest tema teeb mulle pidevalt selliseid armsaid kingitusi ja asju, nüüd tahan mina:P


Pealegi täna on ülepeakaela armastusemulliseesolemise tunne:) Selle positiivse noodiga siis lõpetakski.

Kommentaare ei ole: