teisipäev, 28. august 2007

Wippikas!

Pool tööpäeva veel ja siis võin mina nädalavahetuse mõtteid hakata mõlgutama:) Tjah, see 2,5 päevane töötsükkel võib isegi meeldima hakata, eriti, kui pikalt puhata saab. Tänase seisuga on mul 5 ja pool vaba päeva, wippikas. Tööle lähen ilmselt alles teisipäeval! Pean ikka mainima, et mulle NIIIII väga meeldib ja olen väga väga rahul! Aeg lendab täiesti linnutiivul ja koguaeg on huvitav ja erinevalt huvitav. Praeguse seisuga olen kõigega rahul, ma ei tea ,kui millegi üle virisema peaks, siis ma ei tea, mis see oleks.. (???) Polegi nagu midagi, muidugi palka võiks alati rohkem olla, ükskõik, kui suur see summa oleks:), teada värk ju. Enivei, ma olen rahul!
Peale selle on meil reedel üks lisaots. Kes käis, see mäletab kindlasti Sindbadi kokteilikat , kuna see asi õnnestus suht hästi, saime veel mingi esinemispakkumise. Reede hommikul (mingi piduliku aktuse raames) esineme Hermese hotellis, suht OK summa eest:P Mnjah, pole paha;) Ahah ja saladuskatteloori kergitades võib öelda, et tegelikult esineme selle sama kavaga veelkord ka vanalinnas ja Jüri orkunnis mingi päris korraliku ülesvõtte tiimi selle jaoks, et asi ka ilusasti helikandjale saaks!:) Eelmiseks korraks juba laenutasime korraliku tehnika, ainult pillidel olid natuke kehvemad mikrid, seekord plaanis ka need välja vahetada.
Reede hommikul siis teeme asja ära ja õhtul+ ka nv järgmis(t)el päeva(de)l tähistame sõprade keskel suve lõppu ja sügise algus. Tegelikult oli meil isegi 2 väga head plaani, aga nende jaoks on vaja ilmataadi heldusele loota, aga viimased päevad on natuke külmemat külge näidanud, et peab vist mingi varuvariandi välja mõtlema(!)Aga me saame kindlasti hakkama! Ja ilm on viimane asi, millele mõelda ja mis tuju võiks rikkuda.
Vahepeal on palju toimunud, peaks märkmikust järgi vaatama, kus ja mis täpselt oli. Aga see blogi asi on ju mu enda jaoks ja mis ma ikka loetlen. Piltidelt vaatan ja meenutan, kui vaja on. Loetelusid ei viitsi siit ju keegi lugeda, ka ma ise mitte:P
Aga tahaks veel ühte asja rääkida- seda, et ma saan varsti oma tibatiisukese kiisukese kätte!!!:) 7.07.07 sündis, st, et ta saab õige peatselt 2 kuuseks ja ma saan ta endale! Eile nägin ka teda, pildi pealt siis... Helen helistas ja üllatus üllatus, küsimuse peale "KUS OLED?" vastates "Teisel pool teed!" oli päris hea kokkusattumus ja nii siis haarasingi Helenil varrukast ja ta näitas mulle kiisu pilte. Hästi armas sinakas pärslane. Numps!
Elu on vahukomm! Ja mina olen õn444elik!:)Wippikas!

Kommentaare ei ole: