kolmapäev, 22. august 2007

mõned päevad veel suves


Imelik on olla, et kooli ei pea minema. Tahaks osta kooliasju ja näha kuraõdesid ja neid toredaid õppejõude. Üldse pole sellist tunnet, et nüüd ei peagi kooli minema. Ostsin täna päeviku ära, ikka läheb vaja ju. Samuti ostsin tintekaid ja pliiatseid jms, täpselt nagu valmistuks kooliks. Aga kes teab, vbl lähen sügisest uuesti kooli, laupäeval on katsed- raskeks läheb 120 inimese hulgast 20 sekka jõuda, suhtun kuidagi skeptiliselt sellesse, aga eks kõik ole peale laupäeva selgem.
Täna käisin uues töökohas, tutvusin töökaaslastega, vaatasin koha üle. Tunne on hea! Ma olen rahul, väga! Teadsin juba suve alguses, et mind oodatakse: kiri, milles seisneb, et osutusin konkursil valituks seisab juba ammu riiulil. Vahepeal on tulnud palju uusi pakkumisi, üks oli päris ahvatleva palganumriga ja töötingimustega, ainuke mure oli see, et asukohaks oli Pärnu. Teised pakkumised olen eemale tõrjunud või viisakalt ära öelnud. Kuna ma juba poolenisti tean neid inimesi seal uues kohas ja õhkkond on see, mis on olulisim, siis ei olnud kahtlustki, et võiksin kuhugi mujale minna. Rääkisime täna juba projektidest. Hästi huvitav! Tahaks juba täiega olla rakendatud ja tegeleda selliste asjadega ja areneda jne.
Kusjuures homme ja ülehomme vaatan teiste kõrvalt ja esmaspäevast või teisipäevast olen juba täiskohaga tööl. Ma ei tea, kas suudan harjuda, et ainult 2,5 päeva nädalas peab tööl käima. Tahaks ikka E-R kõik päevad tööl olla, mis ma ikka niisama passin. Samas pean arvestama, et kui kooli saan, siis see võtab ka oma aja.
Aga üldiselt Tahaks juba tööle! Ei oska nagu paigal istuda:)

Kommentaare ei ole: