esmaspäev, 6. august 2007

Blogindusest

Lugesin reedesest äripäevast teiste seas ka sellist artiklit, mis pajatas blogimisest ja sellest, millist inimest võtaks tööandja tööle (arvamused inimesest siis blogide põhjal). Blogid olid sinna valitud sellised kirevad. Mõningaid olen isegi lugenud. Aga katked neist olid, khm kohati häbenema panevad, kui vaadata sellise nurga alt, et nt ülemus neid loeb vms.
Kui hakata sünteesima, millest üldse kirjutada ja millist sõnavara kasutada jne, siis jah ega see päris igale inimesele lugemiseks polekski. Samas ega seda blogindust puhta kullana ei saa ka võtta. Ma võin siia mida iganes kirjutada, esiteks
variant a) need asjad millest ma kirjutan ei pruugi õiged olla (aga mine sa tea, eks)
b) kohati on midagi kindlasti ülepaistutatud, kui emotsioonid liiga laes on
C) iial ei tea, mil moel inimene üht või teist asja ütleb, kui ei näe tema nägu, ega kuule tema hääletooni, seega suht ekslik see värk siin eks. Mõnikord on küll nii, et sarjan siin kõik maapõhja, lugejale jääb mulje, et kõik on täiega pekkis, aga tegelikult pole nagu vigagi. Kõik ei ole puhas kuld!:P
Aga seal oli väga asjalikke tööandjaid, kes arutlesid, milline see või teine inimene võiks olla, analüüsisid tema võimeid jms. Aga üks juht jäi silma (See oli vist Rimi hypermarketi mingi juhataja vms tegelane), kes absoluutselt iga inimese kohta arvas midagi negatiivset. Ta ei arutlenud, ega analüüsinud vaid andis pigem subjektiivseid hinnanguid inimese kohta, et miks üks või teine inimene mõttetu on (üldjuhul see juba teeb inimese mõttetuks, et ta blogi kirjutab, see näitavat inimese passiivsust, tegelgu parem mingi hobiga). Kuidas saab nii võõra inimese kohta hinnagut anda? või noh pigem nii kriitilisi hinnaguid. Tema kommentaaride kohta võiks vabalt öelda ,et ta ei ole just eriti tore inimene ja mingu ja lugegu raamatuid, õppigu paremini analüüsima ja arutlema, aga kes mina olen, et talle seda ette heitma lähen? Ma ei tunnegi teda ja võimalik, et tegu on väga toreda inimesega, lihtsalt ta ei mõista blogimaailma ja selle otstarvet. Ei mõista lihtsalt, kuidas saab teise inimese kohta midagi vaenulikku öelda, kui selle inimese kohta mitte midagi ei tea?
Võimalik ,et ma ise praegu forsseerin üle, aga eks lugege ise Äripäevast.

Kommentaare ei ole: