kolmapäev, 1. august 2007

Pealkiri

Aeg tuhiseb kiirelt mööda, vahel on tunne, et ei jõua temaga sammu pidada. Just oli esmaspäev, homme aga on juba neljapäev, see tähendab, et kohe on nädalavahetus ja kohe algab mu viimane töönädal siin, ÕNNEKS! Või noh, tegelikult on natuke kahju ka, inimeste pärast muidugi, töötajate pärast siis- aga nemad ei kao ju kuhugi ja suhtleme ikka edasi. Salemiga ju läheme anyway Tuneesiasse ja teistega suhtlen samuti ka, osadega rohkem, teistega vähem- vanuseklass ja rahvused on lihtselt erinevad, et väljaspool tööd, poleks justkui midagi koos teha.
Suutin isegi ennast üllatada paar päeva tagasi. Tänu sellele kirevale rahvusvahelisele seltskonnale (no meil on ju ikkagi, venelased, tuneeslane ja gruuslane:P) on mu venekeele oskus märkimisväärselt paranenud. Avastasin end just rääkimas teemadel, millest mõni aeg tagasi poleks pähegi tulnud rääkida, veel vähem vene keeles... Otsustasin ka taskusõnastiku osta, oskuste parandamiseks, aga siiani pole jõudnud, või pole lihtsalt meeles olnud :x

Nõme on see, et Salem jäi tööle minu ja R. pärast, aga mina lähen hoopiski minema. Vähemasti selles suhtes on hea, et (ilmselt, tänaste andmete kohaselt) suutsime neile mõlemale suurema palga välja võidelda. Selle üle on siiras rõõm:)

Pmst 3,5 tunnised tööpäevad võivad täitsa meeldima hakata. Hommikul käis siis Helen kohvil (thank ju thank ju;), ise käisin keset tööpäeva juuksuris, järjekordset thera cut`i tegemas ja peale juuksuriskäiku suundusime Hendriku ja Andruse töö juurde, neile sooja toitu viima. Homme lähen tund hiljem tööle...jesh:p Aga pole head ilma halvata, nt homme on jälle pingeid õhus, sest Härrad-Prouad on platsis (tegelikult on tõenäosus, et me isegi ei näe neid ja ÄKKI nad tulevad alles siis, kui me oleme juba lahkunud, hopefully...) aga neil on selline suurepärane omadus näha igal pool ainult negatiivsust ja halbu asju, õpetada ja tänitada. Minu silmis on nad suhteliselt tühised tegelased, sest nad ei ole kunagi millegagi rahul, asi ei ole perfektsionismi taga ajamisest tingitud, vaid nad ongi sellised. Igpäevastest pisiasjadest puhutakse lõkkele suured probleemid- nt laost 50 senti kallimalt ostetud soolapakist võib terve päeva jahuda ja konditsioneerist, mis oli jäänud ühel päeval 3 kuu jooksul sisse lülitamata, või sellest, et "Kui mina klienti teenindksin, siis ma näeksin/teeksin/saaksin/oleksin 100% kõigist teistest teenindajatest parem" Kuigi tegelikult nad ei tea ju midagi, milline olukord siin igapäevaselt on, või kui tublid meie töötajad on. Nemad ju käivad siin kord nädala jooksul, või isegi kord kahe nädala jooksul: tulevad, loetlevad kõik probleemid üles, annavad õpetust, mis peaks ikka teisiti olema, võtavad raha ja kaovad. Aga noh, oma negatiivsuse auras on ju vaid nemad rahulolematud ja õnnetud.
Ma olen õppinud neid lihtsalt vältima, ütlen viisakusest tere ja vbl vastan otseselt minule suunatud küsimustele, aga üldiselt hoian neist lihtsalt eemale ja ei süvene neisse üldse, pigem tegelen oma igapäevaste asjadega. Väga hästi on meeles, kuidas V. 3 aastat tagasi rääkis sama juttu, millest mina praegu mõtlen, toona tundus, see justkui võimatu ja ebareaalne ja ülepingutatud, et mõni inimene üldse nii ebameeldiv võib olla ja tundus nagu, et V.-l on selles kindlasti ka oma süü. Aga praegu olen ma ise selle kõige sees ja asjad ONGI täpselt nii, nagu tema rääkis... Nüüd läks teema jälle sinna kuhu see otseselt suunatud polnud, aga jah nädalake veel ja ;P

Aga eile helistati täiesti lambist minu mobiilile ja üritati tööle värvata. Ma ei tea, kust too naisterahvas mu numbri või kontakti sai, aga igatahes oli ta väga pealepressiv. Üritasin küll viisakalt ära öelda, aga ta ei andnud selleks erilist võimalust... Teiseks oli kõne aeg väljaspool tööaega- ehk siis alles peale kella kuute ja huvi polnud anyway. soovitasin talle siis teisi inimesi ja lõpetasin kiirelt kõne. Mõtlesin veel endamisi, et väga kummaline, inimene ei tunnegi mind, teab vaid, et mul on kõrgharidus ja ainult selle põhjal üritab edasisi asju ajada. Tegevuskoht pole tegelikult veel valmiski, vaid alles ehitamisel.. khm, kummaline:P

Praegu paratamatult tundub, et mu elus on vaid tööasjad, tegelikult ei ole. On ikka muid asju ka tehtud- nt puhatud, mängitud väikevennaga,uue firma asju uuritud, uues hiinakas söömas käidud ja proove, seoses selle Kokteilipartyga: aha, kui jutuks tuli, siis tiba reklaami kah:P

Sindbad ootab kõiki praegusi ja tulevasi sõpru
9. augustil
kell 19.00

toimuvale Kokteiliõhtule

Esimesed 50 kokteili on Sindbadi poolt.
Meeleolu loomiseks esinevad unplugged kavaga 400&sõbrad

*Sissepääs kõigile TASUTA!
Info & laudade broneerimine telefonidel: 6-258-915/
555-33-221


Tänaseks vist lõpetan, enne kui asi liiga segaseks läheb.
Time 4 Beauty sleep(o:

Kommentaare ei ole: