teisipäev, 3. oktoober 2006

Suhtmõttetu Blog vol.1//TühjaksPigistatudsSidrun//

.. täpselt selline tunne oli eile. Midagi ei jõudnud, ma ei tea, kas asi oli selles, et katsetasin ära, mis tunne on verd anda või siis oli tingitud hoopis sellest, et olen juba 5 päeva järjest tööl olnud... oeh igatahes ei olnud ma suuteline eile isegi autot enam juhtima. Õnneks tuli Tokko Statusesse ja ma ei pidanud ise oma "uimas" olekuga sõitma. Aga varsti peaks koormus sutsuke vähenema ma loodan- tahan Vp-st töölt ära tulla, reedel viskan avalduse letti. Ma olen seda juba nii ammu teha tahtnud, aga lihtsalt ei ole ettevõtmist olnud. Loodetavasti jääb siis rohkem aega diplomitöö jaoks- vaja läbi viia mõned päris aeganõudvad uuringud. Ei taha tegelikult diplomitööle mõelda üldse, aga juba konverentsimaterjalide koostamine nõuab seda kategooriliselt. Tegelikult konverentsiks olen juba peaaegu ette valmistanud- powerpointi veel mõned väiksed korrektuurid ja peaks olema okidoki.
___________________________________________________________________________

Reedel siis Arte kokkutulek. Mõned inimesed, keda vägäväga oleks näha tahtnud, on juba öelnud, et nad ei tule... aga see ei täheda, et mägi Muhamedi juurde ei läheks, kui Muhamed mäe juurde ei tule... st tuleb siis ise ikka autole hääled sisse panna ja Tartu sõita, sest jah IFFFF, millal me viimati nägime? Häbiväärselt kaua aega tagasi. Lihtsalt pole õnnestunud trehvata, sest siis kui sina linnas, siis oleme meie jällegi kuskil eemal olnud jne.
Aga plaan on siis mitte ainult Nõmmele minna, vaid külastada kooli ja osta Almanahh, sest nagu meenus, siis peaks seal paar minu üllitist kah olema. Kuigi millest ma seal kirjutasin, seda tõesti enam ei mäleta- ma loodan ,et midagi piinlikku vähemalt polnud.
Aga kokkutulekul mingit meeletut prallet pole plaannis teha, kuna järgmisel päeval on plaan maale sõita ja tähistada Tokko sünnipäeva. Pigem paneks rõhku teisele üritusele:P Aga kes teab , äkki võtab võimust järjekordselt "planeerimata planeeritus"
aaap... seoses kokkutulekuga tuleb meelde, et pole midagi selga panna (nagu ikka probleemiks kipub olema) Kapp on riideid täis, aga selga kõlbavad vähesed ja pealegi teksades vast ei kõlba minna, ikka miskit viisakat ja korralikku tahaks panna. Niuniuniu.. aint vinguks eks=)
__________________________________________________________________________________
Masendust tekitas ka üleeilne kinoskäik. Filmiks siis "Pulss" Mis žanri järgi pidavat õudukas olema, aga tegelikult tundus selline halekoomiline kehva arvutigraafikaga tehtud ebaloomulik käkerdis. sryyy , muidugi ma saan aru, et palju on kulutatud raha ja ka muud resurssi, aga sry vaadata polnud küll miskit. Isegi teema , mille üle võiks vähimalgi määral mõelda, puudus. Aga enivei, tehtud- nähtud. teinekord? no thanks! Teile ka EI soovita seda filmi:P (tglt just reklaam, et tahaks näha KUI mõttetu see ikka oli)
___________________________________________________________________________________
Ühesõnaga:
Praegu on selline suht mõttetu seis üldse. Loodan ,et varsti muutub miskit vähemalt töökoha poolepealt. Ja KUI see peaks minema planeeritult, siis mina olen vähemalt rahul. Kui asi ei õnnestu, siis kevadeni ei ole plaanis üldse tööle minna, sest otsest vajadust ei ole ja kui vaimne kulu on suurem kui majanduslik tulu, siis mina vähemalt ei näe põhjust, milleks pingutada.
____________________________________________________________________________________
Hala lõpe nyt!!!

Kommentaare ei ole: