laupäev, 7. oktoober 2006

Digimuutun diskotibiks

Ma ei ole üldse mingi klubi-inimene. Ma tahan originaalmuusikat, mis jõuab kuulajateni otse lavalt, mitte läbi hyper-super töötluste ning eelnevalt sissemängitud fonode kaudu. Eile juhtis edasine käik meid koolikokkutulekult Panoraami, kus peale diskotamise võis ka "LiigaKiiretStarti" ,eesotsas Pearu Paulusega, kuulata. Jah, Pearu laulab otse ja üldse laulab nagunii hästi, aga mulle ei passi eriti see, et kohati on vokaal dubleeritud. Pool Pearut tuleb fonolt ja teisele soleerib siis laivis. Ja muidugi ka pillid on kohati eelnevalt sisse mängitud. Bassimees seal ajas mingit asja, jättes bassi lihtsalt unarusse, ent bassikäik ei kadunud küll kuhugi. Mnjah. Aga siiski hea & lihtne on kuulata ja lood on alati kaasahaaravad. Mis sest ,et omal ajal popiks lauldud lood tänasel päeval tunduvad lihtsalt "vana rasvana", mille peal on hea liugu lasta. Ikkagi enimmakstud bänd.
Oihh sattusin hoogu vist. vbl tundub karmi kriitikana, aga tegelikult ei olnud üldse mõeldud paha pärast, vaid lihtsalt väikene tähelepanek või nii. Muidu tahtsin rääkida hoopis sellest, et üldsemitteklubiinimene e. siis mina:) diskotasin eile end pooloimetuks ja jalad löövad siiamaani pilli all. Jubeee... Ma ei uskunudki ,et ma võin nii ennastunustavalt diskomussi sulanduda. Eneseületus?! Tegelikult on lihtsalt kogu aeg selline tunne olnud, et ma olen oma diskotamised juba omal ajal ära diskotanud, nagu ikka teismelise eas kõigil ette on tulnud. Muidugi tol ajal oli see lihtsalt hea võimalus kodust väljasaamiseks või nii.. aGA eilne oli täitsa tore & toreda raffaga on alati tore toredaid ettevõtmisi teha:)
Nüüd on vaja hakata tänaseks väikseid ettevõtmisi tegema. Nimelt sõidame täna Viru-Nigulasse jälle. Musil oli ju mõnipäev tagasi väike tähtpäev (22 viimne taks) Seda siis pidutseme täna. Kui veel inimestel jõudu üle on. Minul igatahes natukene veel on.. Või lihtsalt "Hõiskan enne õhtut" & tsaupakaa.

Kommentaare ei ole: