kolmapäev, 4. oktoober 2006

Kas on mõtet sipelda?


Selle küsimuse esitab M.Urvet ning tema bänd, Pulls, laulus "Portree" Urveti varasemaid projekte arvestades ei uskunudki, et see bänd võiks midagi minu jaoks olla. Sry poisid, mitte, et Spumu või muud exid midagi kehva oleks, kuid meloodilist rokki küll ei oodanud. Hea vein läheb seistes veel paremaks... Muusikud, kes seal pundis koos on, on juba aegade jooksul erinevates projektides headeks saanud. Ma olen KINDEL, et varstivarsti saadab seda bändi vähemalt eestiline edu. Kui Joel oma hea vokaaliga toetaks, läheks asi VEEL paremaks.
Mind kusjuures üldse ei häiri padarilik vokaal või suht sarnased kidrariffid. Kui asi on hästi tehtud ja köidab ja millel on ka sisuline sõnum, siis why not. Senikaua kui on kuulajaid, senikaua on asi õigel kohal. Mina olen kindasti kuulaja.
Loo sisu on ka hea- pealiskaudne mõne jaoks ,kuid, kes tahab leiab sealt endale miskit, mille üle mõelda. Kas on mõtet sipelda? Ennast pidevalt teistele tõestada? Need, kes on lähedal teavad nagunii, kuidas asjad reaalselt on. Need, kes on kaugemalseisjad, neid nagunii ei huvita Sinu ebaõnnestumised või tähelennud. Endale nagu ei ole(ks) vaja tõestada (või end petta) , vähemalt senikaua kuni teatakse oma võimeid. Kui tekib ebakindlus, siis küll. Aga see on juba esimene läbipõlemise märk (!!!) Hea mõte on see, et selle asemel võiks midagi kasulikku teha.

Üldkokkuvõtvalt siis... Väga hea, et tegutsete. Mina olen igatahes uhke teie üle. Ma loodan ,et "...Jõuate tippu ja püsite seal"
Varsti rokite eesti rahval hinge seest!

Edu!
//VipsThePullsFanNr1//

Kommentaare ei ole: