neljapäev, 28. september 2006

"SEAL TEISELPOOL VETT..."

Hommik. Astun autosse, tok keerab raadio lahti justnimelt raadio, mitte ei pane käima mõnda lugu CD-lt nagu meil tavapäraselt kombeks on. Sest raadio lihtsalt ei mängi, aga seekord oli heli täiesti talutav. Raadiolaineks StarFm ja Alender laulis oma hingematmalt ilusal häälel "Seal teiselpool vett..." SELGE laks, täna on ju SEE päev- muidu ma ei tea üldse kuupäevadest midagi ,sest need ei määra suurt rolli, aga täna oli kuidagi teistmoodi- hoobilt oli kõik selge...28.september KAKSTEIST AASTAT on möödas, uskumatu.. Ma olin siis kümnene ja ma mäletan seda päeva jummalast hästi.
Tuul ,meeletu tuul. Meil oli mingi kultuurimaja diskens plaanis. Ma mäletan neid riideid, mis ma tol ajal kandsin, ma mäletan seda sonegut mis ema mulle tegi... ja kui kohale jõudsin, öeldi, et pidu jääb ära... Et ei oleks sobilik. 852 inimest...
Mõned tuttavad jäid ilma MÕLEMAST vanemast.. gaaddamn ja üldse kuidas saab asi ikkka veeel olla selgusetu?! ja olgem ausad 12 aasta möödudes ei ole siit mingit tõde enam loota ka.. Või olen ma pessimist? Ma siiski siiralt loodan ,et avastatakse ja avaldatakse uusi fakte. Sest raport on liialt segane ja vasturääkivusi täis, midagi peab kindlalt tulema, aga millal? Läheb veel 12 aastat? MA TAHAN TEADA, mis sai nendest inimestest, kes olid algselt kantud pääsenute nimekirja. See ei saa olla näpukas, kui algsest listist on kaduma läinud ligi kümmekond inimest. Miks helistati omastele ja öeldi ,et inimene on pääsenud ja hiljem lihtsalt nimekirjast maha kanti, väites ,et see on lihtsalt "kuulmisviga"? Rootsi riik ja laevafirma vassivad, see on kindel. Kes ei nõustunud nende tingimustega, "said surma"...Kalev Vahtrase lisandumine elavate listist surnute listi pakub hivi veelgi.. Miks on tema kohta mitu paberit, mis kajastavad erinevaid surmapõhjuseid? -> alajahtuvus, uppumissurm, triivimine randa... Samas on olemas inimesed, kellega ta ühes palatis oli ja ta olevat täie tervise juures olnud... äkki viiakse haiglast minema.. ja laip on kaetud verevalumitega.. Politsei ei uuri asja.. Avo Piht, võtmeisik, ma usun ,et ta tuleb kunagi kindlasti välja. Mina usun! Appiii, sellele Estonia asjale mõeldes tekib meeletu hirm. Ma ei tea, ma ei oska kirjeldada seda tunnet, see on nii jube.
Täna öösel me ei maga, mina vähemalt ei maga...
õudne.

Kommentaare ei ole: