kolmapäev, 25. oktoober 2006

Meediakanalite präänikud

- jutt siis reklaamidest, mis ärritavad. Üks hullem kui teine. Dormeo madratsi kutist, kes loeb reklaami nagu poisike halvastipäheõpitud luuletust, ei hakka siinkohal pikemalt rääkimagi, aga sisu kohapealt.... Kuradima hea lause: "alates sellest, kui ma magan dormeo madratsil, ei ole mul mingeid probleeme" Nii, et inimesed, kui teil on MINGEIDKI probleeme, siis teate, kust lahendust otsida;)
"Mis kaitseb AUTOJUHI pead?"(Shamtu) no whattaf? Kui mina autoga sõidan, siis mul küll kiivrit peas ei ole, kuigi minu närvilisust arvesse võttes vbl tõesti oleks tarvis.
Ja see uus Rakvere sealiha reklaam... appiiii, see on kõige õudsam reklaam üldse. Sellise reklaami peale kaob igasugune isu selle toote vastu. Mis nad mõtlesid ,et reklaamivad ,et jätavad sea ellu ja siis poeletilt Rakvere hakkliha ostes on tegu mingi tehisliku hakklihaga? vastik, vastik ,vastik...
Kusjuures parimad reklaamid kuuluvad Coca Cola kompaniile
, kuid Sprite sürr-reklaamiklipid mulle küll peale ei lähe..
Mõnest reklaamist küll ei saa aru, et kuidas selline kräpp üldse ekraanile lastud on.
Aga pmst oleme sunnitud neid vaatama, kui just ETV kasuks ei otsusta.. või peaks hoopis Adult X-i vaatama hakkama? Vist küll:P

1 kommentaar:

vips ütles ...

pedagoogid harivad end kogu elu, ehk siis tulebki valida adult x