neljapäev, 21. veebruar 2008

there she comes



Kui hea on kui on mõni täiesti lebo päev. Kus ei pea kuhugi tõttama ja saad mõelda endale ja ainult endale. Egotripper. Risto ajas head mõtted ka pähe. Kutsus reisile, aga ei tea, majandus vist ei vea välja. Aga kurat, mis kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab. Tulumaks, tulumaks siit sa tuled:P Ma pole viitsinud seda veel ära teha, aga ma tean palju sealt tuleb. Pealegi tuleb palgalisa, see makstakse möödunud kuude eest ka , nö korraga... st 10 K vbl veaks isegi välja=?! Tahantahan..
Aga homme on jälle chillikas. Vesiroosivisioon. Minu jaoks on see vist juba eem 6-s kord
?

Ma loodan, et saab pisut varem töölt ära, sest asi hakkab 7st juba peale. Ma tean, et asi on seda väärt. Sel kord on rekordarv bände ka. Kuuldu järgi peaks neid olema 17. Asi on nii suureks kasvanud, et üle eesti sõidavad bändid kokku. uskumatu, et ühes täiesti tavalises (minu jaoks muidugi erilises, sest olen seal õppinud) koolis sellist asja korraldatakse. Nt Artes ei lubataks iialgi midagi sellist teha.

Ootan homset:) Rokime!

Kommentaare ei ole: