esmaspäev, 25. veebruar 2008

Pikk nädalavahetus

Aja planeerimine pole eales nii täpne ja sujuv olnud, kui need viimased kolm päeva on olnud. Reedel olin tööl. Nimelt juba hommikul kella 7st saadik. Öösel ei saanud hästi magada, ärevus oli sees. Ent ometigi peale tööpäeva lõppu, panime autole hääled sisse ja kimasime Raplasse Vesiroosivisioonile. Olin arvestanud, et saan töölt ca tund varem ära ning üllatus üllatus, just nii ka läks. See tähendas omakorda seda, et jõudsime täpselt õigeks ajaks Vesiroosivisioonile. Nagu ikka oli üritus seda väärt. Asi on järjekordselt edasi arenenud- proff kaameratöö, suurem lava, suuremas saalis, kohvikud ja muud asjad samuti paremini korraldatud. Heli oli ainult jube kehv. Pillid olid hästi kuulda, aga vokaalist ei saanud eriti sotti.Bände oli palju ja lõpuks muutusid enamus neist ühetaoliseks. Lõpus enam ei suutnudki neid kuulata, vaid suundusime hoopis kohvikusse ja välja, väikestviisi väikest siidrit limpsima. Mis omakorda kulmineerus "Meiekas" hot shottidega, kuni sinnani, kui pubi suleti. Siis oli aeg koju sõita. Kell oli selleks ajaks saanud juba 3 või 4.
Laupäeval oli 2 natuke suuremat plaani ja mõned pisikesed. Ehk siis suurtest: Pidime
Aafrika köögis Fitness-i omadega õhtusöögitama ja kesköö paiku minema "Lollidekülla" Mihkli ja Martini manu, majapeole. AAAGA...minu jaoks plaanid muutusid. Nimelt samal ajal toimus ka Vesiroosi 20 juubel, koolikokkutulek. Kuhu ma absoluutselt ei plaaninud minna. Aga kuna kõik küsisid, et kas tulen ja miks ei tule jnejne. Siis hakkasin mõtlema, et võiks ikka minna, küll neid õhtusööke tuleb veel ja ilmselt tihemini kui 5 aasta pärast. Tegin endaga vaikimisi kokkuleppe, et kui kleidi leian, siis lähen, kui mitte, siis lähen õhtusöögile. Kleiti oli ilmselgelt vaja, tegu oli ikkagi ju balliga. 3 h enne ürituse algust ei olnud mul veel kleitigi. Siis sai tehud kiire sõit Kristiinesse, Zara-sse ja sealt esimene kleit valitud. Ma ei viitsinud midagi vaadata või proovida, eelmisest õhtust oli meeletu väsimus peal ja natuke "paha olla" ka:P. Sealt otse solaarimuisse. Hea, et ma seal magama ei jäänud. Palju ei puudunud:D
Jõudsin täpselt õigeks ajaks kohale. Juhuslikult sain ka Mihkliga kokku ja ühine tee viis eelsoojenduspeole Heleni juurde:P
Kokkukas oli tore. Hästi korraldatud, mõnus meelelahutusprogramm, Rahvast oli nagu murdu. Hea meel oli paljusid nägusid jällenäha. Korraldust ei anna nt Arte kokkutulekuga võrreldagi. Ma olen rahul, et läksin. Tantsida sai jälle üle pika. Egobuustivaid situatsioone oli mitu :D Inimesed olid vaffad:) Algul pidin Heleni juurde jääma, aga kuna ma alkoholi asemel tarbisin vaid energiajooke ja muid "limpsilisi" ,siis tundus oma kodu ja oma voodi kõige parema kohana maailmas. Eriti peale 12h pidu. (17.00 Algas ja k. 5.00 hommikul lõppes) Jalad oleks peaagu otsad andunud. Kohutav:)
Hommik algas liiga vara, k 2 päeval, kui Tok helistas, et talle Mihkli juurde järgi läheksin. Ma olin siis veel päris surnud. Aga tunni möödudes tuli eluvaim tagasi peale ja sõit sinna võis alati. Eestlane nagu ma olen, ei oska ju "EI" öelda, sai vahepeal veel 1 "JAH" sõna antud, lubadus et sõidame 3ndat korda Raplasse, Heleni juurde sauna. ET iii-le punkt panna. Enne tuli tok ära tuua. Mul polnud õrna aimugi, kus ta seal täpselt elab. Ja poolpurjus inimesed ei ole just kõige paremad juhatajad ka. Nii ma siis sõitsingi 3 korda valesti, mingitel olematutel mudateedel, kuhu õnnestus ka kinni jääda:D Soppa lendas nagu rallil. Jube:D
Õnneks jõudsin kõigest hoolimata siiski kohale. Kodus lubasin Tok-il täpselt 2 h magada (kusjuures ta polnud öösel üldse maganud) ja siis lendasime jälle Rapla. Kuigi iga normaalne inimene oleks valinud kodusolemise ja magamise.
Koju jõudsime jälle peale keskööd. Ja siis ka jutustasime veel mitu tundi, nagu poleks 100 aastat üksteist näinud:) Ta on mul ikka niii armas:)

Hea, et mul on vaba esmaspäev. Täpselt seda oligi vaja:)

Pildid kah, huvilistele.

Kommentaare ei ole: