teisipäev, 14. november 2006

Raha&Suhted

Koht: Status Club.
Kõnnib mööda sihvakas blondiin. Noor ja ilus. Ta näeb välja nagu läheks peole, sätitud soeng, viimse piirini viimistletud meik, hoiak on üleolev nind jätab kõrvalvaatajale mulje "Mina& Maailm" Tibi on tulnud lihtsalt trenni...
Okei.
Hiljem märkan sama tibi trennist tulemas. Tema käevangus on eriti rõve mees. Tõsiselt. Tüdrukust peajagu (kui mitte rohkem) lühem, tüse, kiilanev,vana, higine (mis on trennist tulles küll normaalne nähtus...) aga sellise läikivalt higise mehe puhul on see veelgi rohkem vastikust tõstev faktor. Tibi üritab jääda seinte varju. Ta on küll mehega koos, kuid üritab jääda pigem varju kui avalikult ennast oma kaaslasega näidata.. Bäää, ok.
Rikkaid inimesi kohtab siin päris palju, aga rikkal ja "rikkal" on vahe päris hästi märgatav. Kui iniene ongi heal positsioonil ja majanduslikult sõltumatu ja harjunud sellise eluga, siis ta ei näe põhjust, miks ta peaks näitama end teistest üleolevana või konkreetselt välja tooma, et MA OLEN RIKAS. Aga Statuses on näha ka selliseid tavalisi inimesi, kes on mingil viisil "Sattunud" justkui võõrasse keskkonda, nad on selgelt äratuntavad, nad ei oska siin käituda/olla, nad on tahavad endast märku anda, et mina olen siin, ma kuulun ka siia.. kas te ikka näete mind?
Seda ei saa tegelikult kirjeldada, seda peab ise nägema. Igatahes eelpoolmainitud tibi oli täpselt samasugune "võõrkeha". Raha nimel ollakse valmis end justkui "maha müüma"
Ükspäev nägin tuttavat (meesterahvas). Samuti Status Clubis. Ta ei ole mu sõber ega midagi... lihtsalt tean teda nime ja nägupidi nö. tuttava-tuttava kaudu.. Ta töötab mõnda aega Club Agelis. Ma tean ka seda ,et ta ei saaks endale never 30 000.- liikmekaarti lubada. Kuid ometi siin ta on. Kuna tegemist on siiski kinnise klubiga,siis ei saaks ka raha eest ühekordset külastust osta. Hiljem nägin teda ühe meesterahvaga koos. Eesti kuulsaima moekunstnikuga, kes on gei...nad maksid koos oma sööiarved jne. Mees kutsus teda hellitusnimedega.. Ma seisin järjekorras nende taga, söögiisu läks ära, süda läks pahaks.. Kas tõesti on võimalik, et raha nimel on võimalik ka oma seksuaalset orientatsiooni muuta? Täiesti lõpp, uskumatu. See noormees on (oli varem) pigem just selline matšo ja naistemees, selline teistsugune, kindlasti mitte perepoiss.
Mind ei ole seksuaalvähemused häirinud, aga kui see puudutab normaalset ütleme,et tuttavat inimest, siis tundub see lihtsalt ootamatu, harjumatu.

ok, pole minu asi. Peaasi ,et ise teavad, mis teevad:)

3 kommentaari:

Marge ütles ...

kui see on see poiss, kes kunagi raekojaplatsil töötas..jne
siis tema ongi seda oma asja muutnud..juba mõnda aega (=

vips ütles ...

just temast jutt.
Töökaaslased ütlesid ka ,et ta on täiesti ära keeranud. Ütles teisele baarmanile ,et "mängime geisid, saame rohkem tippi"
Vaat kuhu see "mängimine " välja on viinud...

Unknown ütles ...

mhm...see juba oli ammu teemaks, et äkki ta on niimoodi...ja siis millalgi sain ise ka 100% kinnitust sellele...vbl oli see temas juba ammu..
no tal orkutis ka suht mukitud pilt (?