pühapäev, 19. november 2006

Katkend TartuTšillilt rubriik "Aed ja aia auk"

Olen lõpetanud parasjagu õhtusöögi ning räägin Kimiga Tartusse jõudmisest ning teeoludest. Järsku Kim küsib: "Palju teil sellega aega läks?"
Mina (surmtõsiselt): "2 ja pool tundi kuskil."
Kim (väga imestunult): " KAAAKS JAAA POOOL TUNDI? " :O:O:O
Mina (ei saa pihta, mis siin imestada on, ja vastan VEEL tõsisemalt): "Mis siis on? Liiga ruttu vä? "
Kim (vaatab mind nagu tulnukat, pilgus täielik hämming): "Tõsiselt räägid, ikka? Päriselt 2 ja pool tundi?"
Mina: " Jah, lähebki keskmiselt ju nii kaua..."
Kim: :S:S:S ????????
_________________________________________
Tegelikult küsis Kim selle kohta, et kui ruttu ma oma prae kätte sain... Mina mõistagi räägin sellest, palju meil Tartusse tulekuks aega kulus:D
Aga 2 ja pool tundi praadi oodata oleks tõesti natuke liiga pikk aeg:D

Kommentaare ei ole: