teisipäev, 7. november 2006

Midagi muud

...uut, midagi suurt, kas on mu jaoks kuskil miski muu...
Tahaks ära! Tahaks midagi teistsugust... uusi ettevõtmisi, midagi ,mis kajastaks progressi. Mul on kopp ees koolist, loengutest, diplomitööst. Paljud ettevõtmised jäävad tegemata "tänu" koolile, sest olen ju pidevalt "seotud" ja mingis vaimses mõttes juskui sõltuv KOOLIST. Nii vähe on jäänud veel pingutada, aga nagu tahtmist ei ole enam. Mul on tunne ,et selles semestris ütlen aidaaa ka cum laude-le mis tegelikult ei ole ju midagi muud, kui mingi mõttetu paber, mida nagunii kusagil vaja ei lähe.. lihtsalt enesetunde küsimus, et kui on võimalus saada, siis ju võiks. Ah wadewa.
Tahan reisile. Miks ma siis ei lähe? Ei , mitte raha pärast. Meil on musiga juba ammune plaan ning raha selle jaoks eelarvesse kantud, kuid ma EI SAA ENDALE LUBADA äraolekut, isegi seda pisukest nädalakest. Ma ei ole mingi "most wanted", aga lihtsalt ON VAJA teha erinevaid asju ja olla pidevalt kohal ja ei ole võimalik midagi ette/järele teha. Just tänu sellele tekib selline muserdatuse tunne. Ma tahan ,aga ei saa.. jamps. Kvaliteetaega tundub ka viimasel ajal häbiväärselt vähe olevat.. Tjah oma mure, eks!
Kui kool saab läbi, siis ei hoia miski enam Eestis kinni. Praeguste plaanide kohaselt läheme sügisest Eesti piiridest välja, tööle, keelepraktikale ja kaugemas perspektiivis loodetavasti ka magistratuuri. Viimasel ajal oleme palju uurinud erinevate võimaluste kohta ja esialgseks valikuks on jäänud inglismaa.. oeh.. tahaks JUBA..
Aga senikaua tuleb lihtsalt vastu pidada ja viimased künnised (appi kui kole sõna:s)ületada. Varsti tuleb vaheaeg. Siis saab vähemalt korraks ära siit masendavast külmast. Saab vähemalt osaliselt rahuldada vajadust näha midagi muud, midagi uut!
aaa... veel enne on väike plaan minna eesti naaberriiki, Lätti. Margus tegi ettepaneku 2päevaseks tripiks läti ööklubidesse (mitte ,et ma mingi diskopeps oleks, aga võrreldes eestiga pidid need midagi hoopis teistsugust olema), ehk siis kaeme perrä, mida lätakad teevad. Samuti on Jurmala meid juba ammu ootamas. Kaks kärbest ühe hoobiga:D
Ah mida ma jahun siin. END.

Kommentaare ei ole: