kolmapäev, 6. september 2006

Paras annus kooli

Esimene koolinädal, mis seal nii väga siis ikka olla saab, uued loengud ja värki, alles tutvustatakse ja õige "õppetöö" algab nagunii alles järgmisel nädalal- yeah sure, kool polnud pealgi veel hakanud ja juba nõutakse igasugu asju. Esimesel päeval oli 2 aktust ja mingid loengud, mida ma muidugi oluliseks ei pidanud ja millest esimesel päeval vehkat tegin.. mnajh. Hilejm sain teada, et mind olla taga otsitud ,et mingi tähtis jutt jne. No jah, koolil on ju juubel tulemas, eks nad mingit esinemisasja tahavad. Jamps.
Teisel päeval jäin pool tundi hiljaks. Liiklus on ju meil selline, et anna olla. Jälle oli käidud mind otsimas- no kammoon kooli juubel on ju alles oktoobri lõpus:S
Ok käisin siis õppeosakonnast läbi- sain "meeldiva" uudise osaliseks. PEAN osalema ühel konverentsil, kuna mul olla NII huvitav diplomitöö olnud. OK mingit valikuvabadust ei antud, lihtsalt öeldi ,et pead ja teed. Normaalne! Muidugi hea võimalus ennast teostada rahvusvahelisel konverentsil, aga point on selles , et artikkel, mis läheb konverentsikogumikku peab olema valmis 3 päeva pärast ja mul lihtsalt EI OLE AEGA. Aga ma lihtsalt pean üritama! Just kogungi inspiratsiooni, täna on ainuke võimalus. Öine trykkimine mul küll välja ei tule. Proovitud!

Ma ei saa aru, miks MINA, ainukesena meie koolist:S Ma ju ei pingutanud ega miskit.. damn

Eniveizz ma ei tea, mis saab. Tahaks ,aga ei jõuuuuaaa juu:S

Kommentaare ei ole: