laupäev, 23. september 2006

Kui muidu ei saa, siis vägisi- Aeg maha!

Kell on kaheksa õhtul. Olen kodus. Täiesti imelik on, ei oska nagu midagi teha. Viimasel ajal (loe: terve suvi ja ka koolialguse nädalad) on kõik nii sisukad olnud, et kodus olemiseks lihtsalt aega pole olnud, muidugi kui välja jätta öised magamised, aga põhimõtteliselt on nii, et hommikul toast välja, päevased asjatamised ja sups kodust läbi ja jälle kuhugi poole minekut ning koju jõuame jälle alles magamise ajaks. Telekat pole ammu vaadanud. Tegelikult eriti puudust ka ei tunne, aga mõningaid asju oleks siiski tore teada. mnjah põhilised uudised saab ka lehest kätte, et ilma pole jäänud küll millestki.
Selline meeletu kodust sisse-välja kappamine polekski lõppenud, õige aeg oligi see mingi traumaga lõpetada (mõni aeg tagasi vigstasin trennis hüppeliigest ja olen nädal aega minimaalselt kõndida saanud) Selle tõttu olen õppinud kodus olema jälle ja hea on isegi- ei ole imelik enam, mõnus :)Tibule meeldib ka kui keegi kodus asjalik on ja talle süüa teeb. Muidu oleme ainult väljas söönud. Aga kodus on vahelduseks ikka tõesti hea!
Kiires kiirustamises sain oma plaadiasjadega ka tegeleda nii ,et lõplik resultaat on ka füüsiliselt käes:) Olen juba mõned inimesed ühe plaadi võrra õnnelikumaks teha. Nii ,et kui Sinul veel ei ole, siis küsi julgelt!;)
Veel jõudsin ka konverentsi artikliga ühele poole- muidugi füüsilise poole pealt, psüühiliselt vajab veel harjumist, et esineda 300-le haridusteadlasele rahvusvahelisel konverentsil. Hirmutav on veel seegi ,et kohal on sellised inimesed, kelle kirjutisi me oma kursusetöödes/referaatides ja muudes kirjatöödes oleme harjunud tsiteerima ja nüüd äkki on nemad hoopis kuulaja rollis. Kogemusest ma ära ei ütle ja lahe, et minule just selline võimalus osaks sai. Ma loodan ,et ma verest välja ei löö, sest asi leiab aset juba paari nädala pärast.
Nii,et mõneski mõttes on kodusolemine head teinud.
Tegelikult võib selline mulje jääda nagu ma polekski nüüd midagi muud teinud, kui kodus istunud nädala aega. Päris nii hull ka pole olnud. Lihtsalt pole füüsiliselt saanud nii palju tuuritada, kui tavaliselt oleks plaanis olnud, kuid natuke siiski. Mingi päev viis Siim meid tuuleparki, saime käia seal, kuhu enamus inimesi oma elu jooksul ei satu, aga sellest ei ole lubatud lähemalt pajatada- las ta jääda:P Järgmine päev oli ka ekspromt-matk Narva- eehheei Ei käinud positiivsust otsimas:P seekord otsisime hoopis seda ilusat pilti, mida saab silmata 5-kroonise tagaküljelt. Leidsime selle vaatepildi ja palju muudki.
Siis jõudsin selle nädala jooksul veel 2 korda juuksuris käia,aga kõige suuremat puudust tunnen siiski trennidest. Loodetavasti saan järgmine nädal hakata uuesti asjaga tegelema- nüüd on põhjust ka. Tok ostis mulle täna imearmsa roosa Polari pulsikella, ikka paremate treeningute nimel (=
Reeded ei möödu üldjuhul kunagi ilma tegevuseta- eile siis olime Marguse sünnipäeval, mis oli täiesti erakordne. Midagi hoopis teistsugust, vabamat. Mullivanni pidu:D Totally lahens:D Pildid tulevad hiljem;) Need räägivad enda eest. Sõnadesse on kogu sündmust tiba raske panna. Sünnipäevade rodu ei lõppe niipea- Tokkol ju ka pidu juba peaaegu ukse ees, which reminds me ,et oleks vaja kinki- appiiii, isegi oma kallile on nii raske midagi mõelda, aga õnneks on veel paar nädalat aega. Üks mõnus mõte on juba haudumas ka, aga ma pole veel päris kindel ,kas ka reaalis on asi teostatav, loodame ,et on:)
Praegu siis on aeg minna mööda saatma laupäeva, mis tänu eilsele tõotb natuke rahulikum tulla- lauamängukas Gunni juures .ou gaash ma olen ainuke n-rahvas, selle peale ma varem ei mõelnudki. Aga vaatame siis, kellel veab armastuses ja kellel kusagil mujal.
Olge mõnusad!

Kommentaare ei ole: