pühapäev, 7. oktoober 2007

Vaadates

...tagasi eilsele, siis sai peetud minu musikese 23-s sünnipäev. Rahvast käis läbi päris palju, uskumatu, et meie pisikene ühetoaline nii palju inimesi üldse ära mahutas (üldiselt võiks korter suurem olla küll, hakkab juba vaikselt kitsaks jääma...) Õhtu möödus sekundina, inimesed olid rõõmsad ja rahul. Fun. Hea meel oli paljusid üle pika aja näha ja chillida.
Plaan oli tegelikult jägermeistrile päkad silma ajada, aga millegipärast läks õhtu ni kiresti mööda, et piirdusin vaid ühe kokteiliga, aga minu kaaslane (Jüri G, kellega eelnevalt sai kokku lepitud, et tuleb jäägrilaks..) lõpetas igatahes nii, et hommikul ta õigeks ajaks tööle ei jõudnud:P A mis siis:P Lõpp hea, kõik hea:)
Aga mis siis ees ootamas on: 2 tööpäeva+ 3 pikka pikka koolituspäeva, aga üritaks jõuda veel Raplasse, kassile süsti tegema ja samuti ühele soolaleivapeole, kindasti ei taha ma puududa ka WAF-ist (ühe tunni olen puudunud, tänu sellele Soome šhoppingule), a hull energia on sees ja oma asjad planeerin nii ,et WAF-i pean ma jõudma! Ja laupäeval on lauluväljakul kassinäitus, olen kohal! Pärast seda sõidame Haiba ja ilmselt jääme sinna, esialgsete plaanide kohaselt.

Sügis on niiii ilus. Ei saa mainmata jätta:)


Kommentaare ei ole: