pühapäev, 30. september 2007

Ütle meri, mu meri, miks...?!

Viimasel kahel päeval ei ole mul veega vedanud. Või on läinud mu veega seonduvad plaanid sõna otseses mõttes vett vedama? Ei, vesi vedas hoopis mind. Eile vedas mind Soome ja tagasi. Oi hommik oli hirmus. Loksutas nii et vähe ei olnud, isegi mina, kes ma niiii palju laevaga sõitnud olen, ei suutnud oma südamepaha kinni hoida ja haarasin kilekoti järele. Vastik! Meie seltskonna 8st inimesest 3 suutsid sellele loksutamisele vastu panna, ülejäänud andsid alla. Ja inimesed ümberringi samuti.
Laevas kõndida oli juba suur kunst, 3 sammu võis vabalt õhus teha, sest laev lihtsalt kadus jalge alt ära. Tagasi tulles olime targemad, võtsime kohe imerohud sisse ja olemine oli hea, või noh niivõrd kuivõrd peale 5 tunnist poodlemist olla sai. Asi täitis oma eesmärki anyway- sest 30.- edasi-tagasi laevapilet juba iseenesest täidab oma eesmärgi, kui on valida, kas ostled kristiines või Soomes Idakeskuses, siis 30.- piletihinna juures valin loomulikult viimase;) Kuigi selle 5h poodelmise ajal ei jõudnud pooltki idakeskust läbi käia, väsimus tuli enne peale või hakkan vaikselt vanaks jääma:)
Pärast käsime Reelika soome kodus külas, tegime süüa ja puhkasime, enne kui pidime jälle tagasi sõitma hakkama.
Kilekotid olid pungil asju täis, tulime tagasi nagu kaamlid. Muu pudi-padi ja riiete, päikseprillide, ehete ja maiustuste hulgas ostsin endale ka 50 EUR-ise lõhna, D&G "The One". Kui ma muidu armastan lõhnu pärast nende otsasaamist ikka vahetada, siis mul on kahtlane tunne, et seda lõhna hakkan vist püsivalt fännama. See on lihtsalt superhea ja minulik;)
Aga täna magasin poole lõunani, täpselt senikaua kui Chassy mind oma vurrudega kõditama tuli. Enamuse päevast veetsimegi kodus. Õhtul sõitsime nats ringi ja käisime Viimsis jalutamas. Ilm oli megasoe! Nagu suvi! Vesi oli ka soe. Vesi tahtis ikka vägaväga minu juurde tulla. Täiesti tühja koha pealt tekkis laine ja pritsis mind üleni märjaks:) Fun!:P
Vaatepilt oli umbes täpselt selline:


Aga chill on ikkagi:)

Kommentaare ei ole: