neljapäev, 20. september 2007

Fun, puhas fun!

Töö on täiega fun! Ja eriti veel siis, kui tööpäeva lõpus on, mida oodata. Hästi positiivne oli see, et sain päris palju varem ära ja et Reelika ja Kati tulid peale tööd minu juurde. Tegime väiksed snäkid ja jõime teed ja chattisime:) Pole neid mõlemaid ju tükk aega näinud, otepääl käisime viimati koos, aga peale seda polegi jõudnud kokku saada. Rootsi kruiisile pidime ka minema, aga ka nüüd ei suutnud me (veel) ühist reisiaega kirja panna. Aga küll me jõuame;)
Tänane päev oli ka meeletult kiire. Esiteks käisin Tallinna Ülikoolis esimeses loengus.. või noh niivõrd kuivõrd- poolteist tundi jõudsin seal olla, siis tuli kohvipaus peale ja 12. 00 pidime Marega juba minema tõttama. Loeng iseenesest pidi kestma poole 4ni. A me pidime ju bowlingusse minema (A). Haa hea värk, ma seda ei teadnudki, et need loengud hakkavad mul koolituspäevadena arvesse minema, see oli küll positiivne uudis:) Kuigi see ei olnud mul graafikujärgselt tööpäevgi, a seda parem mulle:)
Pärast kohvipausi sõitsime siis mustakale ja osalesime tääkaaslastega mingil bowlingu võistlusel. Tulemustest siinkohal ei räägi:P Aga ega me just ei võitnud ega võitma läinudki:o) Kella 3ni bowlasime ja hiljem tuli veel väike šhoppingtuur otsa- ostsin endale 2 super raamatut ja muud ninni-nänni, mida ammu juba pidin ostma.
Lenneli soovitas ühte head salatiretsepti ja tekkis huvi seda kohe katsetada. Sain tibuga kokku, ostsime vajalikud komponendid ära ja kokkasime pastelliinidest salati ja muhelesime lihtsalt kodus, kuni sinnani kui tibu jalka võistlustele läks.
Aga üldiselt läheb kõik suht kiirelt nagu tänane päevgi;)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Sinu juures oli lahe :))
Ma võtsin koolitusel jagatud vidinaid sulle ka ning see tõend, et sa seal käisid - see on ka minu käes!!