neljapäev, 27. september 2007

änd now!

Töönädal on selleks korraks läbi;)Wiii! Homme hommikul-päeval puhkan, õhtul lähen aga koos Reelikaga Kristi juurde, et uuesti geelikad panna. Nagu ikka onu Murphy teeb oma tööd, muidugi on meil just nüüd esinemiste suhtes pakkumisi, kui mina otsustan mõneks ajaks kidratamise vahele jätta. A noh eks näis kui pikad ma lasen panna v kui kauaks need mulle üldse püsima jäävad, sest tegelikult tekivad need muutused mul nii üleöö ja erinevalt mõnest, kes neid 5-6 aastat (jah aastat, mitte kuud!) järjest kannavad, ei suuda mina neid küll nii kaua kannatada:P
Aga pärast küüntetralli puuduvad mul igasugused plaanid, ka nv suhtes, sest tibu on erandkorras tööl. Tõotab naistekas tulla v mine sa tea;) Aa olen igasugustele pakkumistele avatud! (=

Kommentaare ei ole: