teisipäev, 25. november 2008

Lumekoristus

Yeah,
läksin siis täna Arcticusse trenni. Jätsin rahuliku südamega auto tibule ja ise seadsin sammud vabatahtlikult jalgsi Arcticu poole. No kuni Autobussikoondise bussipeatuseni, oli kõik enam vähem talutav. Sealt on Arcticuni minna vaid mõnisada meetrit AGA...
teed lihtsalt enam edasi ei läinud. Bussipeatuse ees laiutas suur SUUR lumehunnik ja sellest üle ega ümber polnud võimalik minna. Ja peale hunnikut oli tee lahtilükkamata. TORE!
Silkasin valest kohast üle tee, lootes et teispool puhuvad veits paremad tuuled. Tutkit! "Kunagi" oli sealt mingi traktoriline üle käinud, sest teel laiutasid 2 rattariba, kus enam-vähem kannatas kõndida, aga üldiselt ma seda soperdist lahtilükkamiseks küll ei nimetaks. Põhimõtteliselt pidin ma jala isegi suurema ringi tegema, kui autoga sõites. Selleks ,et uuesti üle saada tuli kõndida kuni Õismäe ringristmikuni ja sealt siis lõpuks üle tulla. Kuna ma juba Nurmenukus olin, siis käisin veel Päikesest (solaariumist) läbi, et 15 minutiks oma mõtted külmast eemale viia.
Aga ringristmikult edasi, Arcticu suunas JÄLLE teed ei läinud. Nagu WTF? mingid lõigud olid justkui ülekäidud, teised jälle täiesti lumest koristamata. Ühesõnaga turnida ja lumes sumbata sai küll ja küll ja õnneks jõudsin ka lõpuks soovitud kohta.
Kusjuures tänu ületatud raskustele maitses trenn veel paremini, kui oleks muidu maitsenud:o)
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Aga no kammoon linnavõimud jalakäijate peale üldse ei mõtle, see ei ole enam normaalne. Mina võin ju lumehunnikutes kõndida, aga tagasi tulles juhtus selline asi, et minu ees läksid vanaproua ja vanapapi ja vanaproua kukkus mitu korda lumme. Tal polnud kindaid käes ja käsi toeks ettesirutades oli ta kuni käsivarteni lumes. Sikutasin tädikest lumest välja, aitasin uuesti rajale. Vanapapist talle abilist polnud, tol oli endalgi püsimisega raskusi- sellisel ebatasasel sigadejooksurajal annab püsti püsima jääda ju. Ja nii juhtus 2x, kolmandal korral sai ta ise püsti, siis nad loobusid ja läksid konkreetselt autoteele, vastassuunavööndisse kõndima. Õigesti tegid! Sest no, see ei ole enam normaalne.
Eilsest Lasnamäe tänavast ma parem ei räägigi. Kanalist Lasnamäele sai, aga tagasi enam mitte, sest mõlemas suunas läks ainult üks rada, mis oli täpselt ühe auto laiune. Hea, et ma seal igapäev ei sõida. Huhh.
Ja see, et ühisteenused trahvivad lumme kinni jäänud autosid abistama läinud inimesi parkimistrahviga, on lausa ebaterve, et mitte öelda haiglane!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ega vingumine muidugi asja paremaks ei tee. Järgmine kord labidas kaasa ja aitama! ;)

vips ütles ...

Arva ära, mis on praegu kõige minevam kaup?:P LABIDAS! Igalt poolt on kõik otsas:o) Aga abistasin ukerdajaid ja olen nii mõnegi auto juba välja aidanud lükata.