reede, 7. november 2008

Busy Bee Mitmel Rindel


Kes teeb see jõuab ja kes ei jõua, hakkab jõudma! Ühesõnaga valikut ei ole ega anta. Ootasin pikisilmi eilse päeva lõppu, et OHH saab ometi puhata ja mängida. Tegelikult on päris palju asjaajamisi, mis oleks vaja ära toimetada, aga lihtsalt pole seda VABA aega. No ja muidugi, kui eilne päev vaikselt õhtusse veeres, siis selgus, et PEAN homme (st praeguseks siis juba täna) ka tööle tulema, kuigi ametlikult mul ju vaba päev. Ületunnid, ületunnid... a need on toredad ainult palgalehel ja üleüldse sööb poole tulumaks ära, ühesõnaga- suht tänamatu ettevõtmine.
Väljaspool PÄRIS tööd, on samuti suht kiired ajad. Nüüd on kuu aega järjest kõik laupäevad kinni, ürituste korraldamisega, fotonduse ja ürituste kajastamisega. Peagi tulevad jõulud ja igasugused pidustused, kus bändiga esineme (kusjuures täiesti uus bänd, mida pole veel jõudnud tutvustadagi.), kuu pärast esilinastub WAF-i muusikal, mille materjali me pole VEEL õppima hakanud... Ma juba kujutn detsembrikuud ette. Kuigi mulle see kõik väga meeldib, siis pean ma siiski mainima, et olen üks kehvematest ajaplaneerijatest üldse . Ja neil kiiretel hetkedel tuleb eriti tahtmine lihtsalt olla ja puhata ja unustada selline asi nagu: AEG.
Õnneks väike vaheldus on see, et järgmisel nädalal sõidan Comeniuse projekti raames Inglismaale. Kuigi tegemist on tööga, on see siiski pisut vaheldustpakkuvam, kui igapäevane.
Ja otsusks olen võtnud, et lähiajal ma enam ühtegi asendust ei tee ja esimesel võimalusel leian kvaliteetaega enda ja tibu jaoks:)

Kommentaare ei ole: