pühapäev, 10. august 2008

Ülimpositiivsus & umbjoovastus

Ühesõnaga mul oli suve kõige lahedaim nädal üldse. Nimelt toimus Hiiumaal WAF-i laululaager "Laulus on eestit" tuuri raames. Lihtsalt nii palju positiivseid tundeid on seoses sellega, need inimesed on lihtsalt super, kirjeldamatu! Armastan!
Oli ka aeg tegelikult, et midagi positiivsemat tuleks, madalseisus olemisest on kopp, aga midagi nii toredat ei oleks osanud oodatagi. Sain oma akud positiivsust ja häid tundeid täislaetud ja olen kindlasti kordi õnnelikum inimene kui enne laagrisse minekut. Uued tutvused nii lahedate inimestega, magamata ööd, igaõhtused chillüritused, naljad ja totrused... Vend ütles, et ma oleks nagu pool aastat sõjaväes olnud, muust ei oska rääkidagi:D A ma olen rahul, imlselgelt.
Laulmist ja piitsutamist oli palju. Ühel päeval sai proovi tehtud 14 tundi. Seda on ilmselgelt liiga palju ühe päeva kohta, a üldsjuhul piirdusime vaid 6 tunniga päevas. Ööpäevas võiks rohkem tunde olla, enamasti sai magada ca 4-5 h öö jooksul. Aga magama minna ka ei tahtnud. Kolmandal päeval oli juba päris raske, plaanisime varakult magama minna, aga järgmisel hetkel avastasin end Naturally 7 "In the air" lugu õppimast, lihtlsat niisama hobikorras, eem kell oli selleks ajaks juba 3 öösel. Ja nii läksid enamasti kõik ööd. Reede õhtul ei jõudnudki magama, sest peale kontserti oli pidu, mis kestis ja kestis, kell 7 tundus nagu mõttetu magama minna, kui 9 oli juba äratus, laupäevaks ööseks olin üleval olnud 44 tundi järjest. Vahepeal oli veel üks kontsert haapsalus, arvasin, et peale konsat kukun püstijalapealt magama, aga EI. Käisime vahepeal Henri suvilas grillimas ja k 12 öösel läksime uuesti WAF-i. Kohe mitte ei tahtnud lõpetada. Olemine oli nagu zombiel, suht nagu purjus oleks, iga väiksemgi asi ajas naerma ja totrusi rääkima.
Järjekordselt sai tõdeda, et eelarvamused ei roki ja esmamulje võib olla petlik ja uued lahedad inimesed leidsid raja minu südamesse.

Tahtsin öelda ,et MA ARMASTAN TEID ja olen hullupööra õnnelik!!!!




Bert Pringi (kanniga) :P





Jana, supernaine!!!





Norman. Positiivne ja armas.






Vasakult: Britt, Ikevald, Jana, mina ja Rahel







Piperal ja Mari-ANN "MILLISED NAISED!!!" :):):)






Jana ja Berdiga, umbjoovastuses:P







Üks superstaarim kui teine, aga mõlemad Janad.






MINU INIMESED~! ARMASTAN!!!

2 kommentaari:

Kati ütles ...

Killuke positiivsust kulus sulle tõesti ära, aga sa said seda lausa kuhjaga :)) mul on hea meel sinu pärast !!!!!

vips ütles ...

JAH. aitäh Sulle:))))