kolmapäev, 11. juuni 2008

naistekas



Ei ole see naiste elu üldse lihtne. Kogu aeg on midagi tarvis. Üks asi ei sobi ühega ja teine asi ei sobi teisega. Alati on midagi puudu. Ühesõnaga viimased 3 päeva olen otsinud endale kollaseid kingi. Tegumoest olen välja valinud 2 tüüpi. Kas kõrge kontsaga ja eest lahtised või madalad ja üleni kinnised, aga kindlasti terava, mitte ümara ninaga. Ja lisatingimuseks oli see, et nad võiksid natukenegi mugavad olla. Olen üksipulgi läbi kamminud kõik suuremad kaubanduskeskused- Kristiine, Ülemiste ja Rocca. Ei midagi! Lasin kriteeriumi latti nats alla ja laiendasin värvivalikut punasele ja sinisele (ei tahaks mingeid igavaid musti või valgeid) ja IKKA ei midagi! Paaris poes leidsin, mis võiks no enam- vähem olla. Aga, olid kas liiga ebamugavad või polnud just täpselt minu suurust või number ei vastanud suurusele. Ümara ninaga kollaseid olid kõik poed täis. Bö. Juba olin ühtede punastega järjekorras, kui avastasin, et king hargneb äärest. Ei hakanud vahetama ka, tegin järelduse, et ju on ebakvaliteetne kaup. Kuigi hind oli päris krõbe. Ühesõnaga olen ikka ilma. Lootusetu juhtum. Tuleks suve, käiks paljajalu (vähemalt rannaski:P). Homme lähen uuele ringile. Ja kui kingi ei saa, siis ostan midagi muud. Tüüpiline.
A kas ei ole nii ,et kui midagi meeldib, siis tuleb see ära osta?! (paar asja jäid mind kummitama) Pigem osta seda, mis meeldib, kui seda, mis on allahinnatud ja ainult seetõttu tõmbab tähelepanu.
Äkki homme näkkab;)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

pildil on päris ahvatlevaid eksemplare. mina sain omad nunnud kollased kingad portugalist, aga see ilmselt ei lohuta :P

eestist on võimatu midagi leida.