neljapäev, 26. juuni 2008

Jah, nii minulik on peale planeeritud vajalike ostude sooritamist "läbi hüpata" veel ühest poest ja ainult "windowshopata" ja ulatada müüjatädile oma pangakaart viimaste kroonidega ja tulla poest järjekordse VAJALIKU kaubaga. Aga need Icepeaki püksid Rademaris olid ju nii kenad ja selliseid mul veel polnud ka. Oh raske, it isn`t easy to be me

Aga täna pärastlõunal tuli puhkuseraha üle (teglikult päris ametlikult hakkab mul puhkus alles 30ndast) ja summa oli päris arvestatav, et tegin hanza.net- is isegi ühe hoiuse. Et ma kõike kohe laiaks ei lööks;p

Pai olen ka ära teeninud. Tänane päev möödus ka tubliduse ja sportlikkuse tähe all. Käisime Katuga Kakumäel rulluisutamas. Juba poole ringi möödudes oli tunne super ja tuju tõusis mitme pügala võrra. Head sõbrad, pulsikell ja digikaal on parimad motivaatorid;P Aga et edu saavutada on vaja pingutada veel kõvasti. Väike eesmärk enda jaoks. Motivatsioon on vähemalt olemas, muud ma hetkel ei vajagi:)








Homme jälle!
Käppasid?!

Kommentaare ei ole: