pühapäev, 11. mai 2008

Back In Da Business:P

Oi aegu ammuseid. Möödunud on poolteist kuud (?!!) vist. Tõesti pole mahti olnud ühtegi rida kribada, kuigi vahepeal on nii mõndagi toimunud. Muidugi on selles "mittekirjutamises" oma osa ka sellel, et mu läpakas otsustas mõni aeg tagasi, et emaplaadil on aeg otsad anda. Aga ju siis pidi nii minema ja õnneks on meie peres 2 läpakat, millest vähemalt üks on ka töökorras, juhhuu. Ühesõnaga üritame siin kahepeale ühega hakkama saada ja suveperioodil see raskust ei valmista, sest tegemist on niivõrd palju, et kodus käime vaid öösel puhkamas. Aga jah, olen siin silma peale visanud Apple-i arvutile, aga enne sügist pole seda otseselt tarvis.
Aga mis siis lähiminevikus tehtud on:
Andsime oma panuse "Teeme ära" projektile.
Hästi tore päev oli. Vedas nii ilmaga, koristuskohaga, inimestega (selles ma muidugi ei kahelnud sekunditki) Koristuspäev oli hea alternatiiv tavapärasele trennile. Lihased olid järgmisel päeval ikka väääga haiged.
Järgmisel päeval plaanisime pidada nö kodust õhtut, tasakaalustamaks iganädalavahetuseid väljasõite Haiba, Raplasse ja mujale. Ühesõnaga toimus "Tuneesia õhtu" Salem käis meil külas ja tegi Tuneesia toitu, popsisime araabiapäraselt ja õigesti tehtud vesipiipu ja kompisime veits Tuneesia kultuuri. Kuna me läheme augustis kahe tuneeslase pulma, siis tuli enne natuke maad sondeerida, sest kultuur on ju täiesti erinev. Ei tahaks nagu sellises olukorras puusse panna:D Kuigi oli plaanitud vaid kodune õhtupoolik, leidsime end ühel hetkel Panoraamist.
Veel. Wafis toimus soolokontsert. Kahjuks õnnestus mul neist kohal käia vaid kahel. aga need kaks olid suuuuurepärased. Enda esitusega ma väga rahul ei ole, sest ma tean ,et ma olen teinud paremini ja olen suuteline paremaks. Laval olles tegin laulu enda jaoks lihtsamaks, rasked kohad silusin ära, ei kasutanud neid võtteid, mida ma muidu oleks võinud kasutada. Niuniu. Aga arenemisruumi on. Sel nädalal olen end laulmisega täiesti ära väsitanud, kõik õhtud olen veetnud WAF-is koorilugusid õppides. 24.mail toimub suur Grande Finale kontsert. Aga reklaami teen hiljem.

Reedel käisime Kaspari ja Kersti juures soolaleivakal. Hästi tore oli. Sinnamaani, kui mu kallis kitarr endal kaela murdis.
A noh ju siis pidi nii minema. Iga asi on millekski hea ja ju on siis aeg endale uus pill hankida. siiani on ta mind väga hästi teeninud. Aga tegelikult ma kurjaks ei läinudki. Õnnetus on õnnetus, lihtsalt natuke teeb kurvaks ainult. A elu läheb edasi, tulevad uued ja paremad pillid. Mu üks motodest ongi, et "tuleb uus ja parem, ei tasu taga nutta seda, mis oli, vaid nautida seda, mis hetkel on" :P Täiesti toimib.
Nüüd tuleb üks raske nädal. Tööd on palju,selle kõrvalt pean aega leidma kaheks suures kontserdiprooviks Linnahallis. Musi lendab ka ära, Belgiasse, europarlamenti. Pean siin 3 pikka päeva üksi hakkama saama. Aeg sõprade jaoks!:P Ja sünnipäeva planeerimise jaoks.

Päikesesära kõikidele, kes lugeda viitsisid! Aga parem soovitus on hoopis see ,et minge õue ja nautige ilusaid ilmasid;)

Kommentaare ei ole: