reede, 11. august 2006

Ületähtsustatud v alahinnatud?

Kõik ei saa olla parimad. Enesehinnang eeldab teatud võrdlusmaterjali, sest hinnang antakse kellegi või millegi suhtes. Kuid kui objktiivseks ja adekvaatseks see kujuneb, on juba küsitav. Antud hetkel on silma jäänud mõned inimesed, kes igal võimalikul hetkel üritavad näidata, et nemad on kõigist parimad, ilusamad, targemad (ühtin siinkohal sõprade arvamusega, et lihtsalt "targutajad". Ma saan aru sellest, kui inimestelt küsitakse nende arvamust vms, aga selline "See on suht OK, aga ma olen kuulnud, et seal on see ja see häda..." ja blaa-blaa-blaa & nii iga asja kohta, sest NEMAD teavad, NEMAD on uurinud, nemad on parimad, targemad ja alati on nende arvamus "tahetud" jnejnejne. Like daa who cares, kui sinult ei küsitud.Ok, see läks pisut teemast kõrvale, aga see selleks. Tegelikult tahtsin ma rääkida hoopis sellest, et kui te ennast nii faking headeks ja most_wantediteks peate, miks see siis kuskilt välja ei paista? eee minu_paha, paistab ikka küll, selles suhtes, et kui ego nii kõrgel on, et hakatakse igas olukorras omi tingimusi esitama ja reegleid kehtestama, on teistele ammu juba selge, et olge "liiga head" edasi ja ärge parem tulgegi teiste tuju rikkuma. Tänu oma parimale sõbrannale & teistele kallitele olen suutnud õnneks oma silmad avada, et niii ongi meie kõigi jaoks parim ja siiani on aeg seda ka näidanud. Olen piisavalt hea, et mitte olla halvim & aeg peab eniveiz vaid võitjaid meeles",)
Ületähtsustasin? eheei, ära alahinda;)

2 kommentaari:

Marge ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Marge ütles ...

mul oli ennem siin pikk kommentaar..aga siis mõtlesin..see on nii lasteaed (=

jäägu sulle su vale arusaam =)