reede, 30. jaanuar 2009

Unest ja unetusest

Ma olen nagu öökull. Öösiti chillin ringi ja siis magan järgmise päeva maha. Aga ma ei kurda, hea seltskonna nimel (mis on vaieldamatult DA BEST), olen valmis oma viimsed unetunnid loovutama. Eile muidugi magasin terve päeva või noh mis ma valetan vähemalt üritasin, sest tegelikult peale 24 tunnist ülevalolemist magasin sügavalt tund aega, täpselt nii kaua, kuni telefon, mind unest konkreetselt üles ehmatas ja siis vegeteerisin veel kerges unesuminas, mõned tunnid. Ulme! Hommikul oli vaja muidugi kell 6 ärgata. No problem! Kell 9 läksin magama õhtul ja 1.30 öösel oli uni läinud. Jess! Uimerdasin siis sujuvalt 6ni.
Tänane ei tule kindalsti parem, ma juba tean, et vahin hommikuni üleval ja homsega on tuuga. Kuigi homme on üks tähtis koosolek. Saab raske olema. Aga raskused on ületamiseks. Ja üleüldse me Triinuga otsustasime, et hakkame nüüd korralikult noorust nautima, sest me jääme ju aina vanemaks. Ja seni kuni meil veel lapsi pole ja oleme noored ja tegusad, tuleb teha neid asju, mida siis ei saa. TERE PEOD!
Täna on Al-i sünnipäev. Tõotab tore tulla. Ootused on kõrged ja unevajadus madal. Teeme ära! Kusjuures ilma alkoholita, kui kedagi huvitab. Ma loodan, et mu plaan ei lähe vett vedama. Appletieserid juba ootavad. Kas ma ikka ütlesin, et ilma alkoholita, jah?;P
A ma kaotasin kihlveo, aga ma ei mäleta, mis ma nüüd tegema pidingi...heh. Midaiganes.

Kommentaare ei ole: