esmaspäev, 26. jaanuar 2009

Putru & Kapsast!

"Hästi" on nii suhteline mõiste. Ma ei tea, kas mul läheb "hästi", tegelikult on asjad olnud "samal joonel" juba mõnda aega, aga asi mis mingil hetkel tundub hästi ja on pidevalt SAMA, muutub ee.. tavaliseks, harjumuseks. Aga hoogu peaks küll maha võtma, sest esmaspäevad on tavapärasemast masendavamad. Väsimus on peal ja millegipärast ei taha ka eelmine nädal saadud (kusjuures juba teisipäeval saadud) "merehaigus" ka kuidagi üle minna. Pea käib ringi ja tasakaal on häiritud, kahtlustan, et see tuleneb tegelikult hoopis ebatervislikust toitumisest, kuigi algas see jama laevapeal kõikumisest. Mõned päevad olen ennast tahtmatult näljutanud, lihtsalt ei ole tahtmist süüa. Ükspäev toitusin vaid petist, muu järgi lihtsalt polnud isu ja minust pole ka nö vägisi sissepressijat toidu osas. Midagi PEAB muutuma! It`s a fact! Kaalulangust oleks vaja küll, aga ei taha tervist oma lollusest pekki keerata. Ma tean ju tegelikult täpselt kuidas asjad käivad. Eelmine nädal sai veel teadmised toitumise ja treeningu osas üle kontrollitud/meelde tuletatud Kiivikase loengus. Eluviis tervislikumaks! Aga normaalselt, mitte ekstreemmeetoditel.
Puhkust oleks vaja, oi kuidas oleks! Tahan ära. Aga 7 päeva jutti vaba aega, ei ole just lihtne tekitada, selles võrrandis on liiga palju muutujaid, võimatu! Esimene võimalus on veebruari lõpp või märtsi algus, a sinna on ju igavik. Ulme.
Nädalavahetus oli tore. Ma olen inimeste suhtes kahtlustav, viimasel ajal eriti, aga hea on pettuda. No ses suhtes, et liiga palju leidub huvitavaid, häid ja siiraid inimesi, kes esmapilgul vbl on ebausutavad, just seetõttu, et nad on liiga head. Nt.K. on lihtsalt supertüdruk- kadedakstegevalt imetlusväärne! Lahe on leida lahedaid inimesi. Thanks, et olemas olete(!)
A uitmõtteid veel, et kas 24-aastasena on vist ilmselgelt hilja klaverit õppida? Tahaks ja vaja oleks ka, vähemalt elementaarsel tasemel osata lugusid saata. Heh, ükspäev kusjuures avastasin, et ma oskan kitarril noodist meloodiaid mängida."Häda ajas härja kaevu", ses suhtes, et mul oli WAF-is vaja oma partii selgeks õppida ja muudmoodi polnud see võimalik. Muidu olen kitarril ainult duurimärkide ja tab-ide järgi mänginud, ma arvasin, et noodikirja ma ei oska. BB. Keeruline... A muusika on parim asi ever ja võiks ju proovida seda klaverivärki ka =)))
Offtopic,
Täna läheme uut korterit vaatama. Ei tahaks hõisata enne õhtut, aga loodan,et see sobib meile :) Ja tegelikult tahaks ikka vägaväga pärast korteritiiru ka WAF-i jõuda. Eelmine nädal jäi juba vahele, kuna käisime Rootsis, nii et seekord tahaks sinna jõuda more than ever(o:

& Varsti jälle sinna, päikese poole!!!:

Kommentaare ei ole: