esmaspäev, 14. juuli 2008

missss siissss

Ma teadsin, et ma olen viimase minuti inimene, aga tundub, et ma ei tunne ennast veel piisavalt hästi. Ühesõnaga käisin Tallinna Ülikoolis magistratuuri katsetel, teadsin kuupäeva, millal need on ja kellaaega ning umbmääraselt, et sisseastumiseks on eksam. Neljapäeva öösel k 24 paiku vaatasin e-maili ja ohoo, mingi huvitav kiri."Katseteks palume kaasa võtta magistritöö projekt ja essee 1A4 "Miks soovin jätkata MA-s" Essee esseeks, igaüks on oma jaoks selgeks mõelnud, mida ja milleks ta teeb, aga MAtöö projekt?!! Hommikul k 10.00ks oli seda tarvis. Vahemärkus: ma ei ole iialgi ühtegi oma tööd öösel kirjutama hakanud, ma lihtsalt ei suuda une arvelt sihilikult tegeleda ideede genereerimisega. Ka seekord ei erinenud eelmistest, muidugi jätsin asja hommikuks. Eriti rahuliku südamega küll magada ei saanud, aga hingematvat ärevust samuti ei olnud. Hommikul hakkasin siis rahulikult pihta ja kusjuures sain hakkama, ise olin oma projektiga täitsa rahul. Alguses mõtlesin küll "pastakast imemise meetodile", aga välja tuli täitsa Okidoki. Nibin-nabin jõudsin õigeks ajaks, nägin paari endist(tulevast)kursaõde ja ka õhkkond eksamiklassis oli ülimalt positiivne.
Läks hästi, sisetunne on hea. Poole sõnaga öeldi positiivsed "uudised" juba ära, aga mine sa tea "Ära hõiska enne õhtut". Vähemasti sisetunne on hea:)

Peale katseid pakkisime tibuga pool elamist kaasa ja sõitsime Pärnu lähistele Reformikate suvepäevadele. Koht oli ilus ja inimesed ka ilusad. Aga lähemalt sellest kirjutama ei hakka, kuna mine sa tea, kes seda infot enda huvides kasutada võib;):P Varsti panen hoopis mõned pildid üles, aga kuna käesoleval nädalal on minu koduks hotell "Rannaliiv", siis on piltide uppimine raskendatud, WIFI on tiba aeglane ja kärsitu inimesena ma lihtsalt ei malda oodata:P

Kommentaare ei ole: