kolmapäev, 2. juuli 2008

AVRIL



Nüüdseks on nähtud ka Canada rokitar, Avril. Kusjuures oleme siin isekeskis mitmete muusikutest sõpradega arutanud, et kõik head (popmuusika mõistes) muusikud tulevadki Canadast. Igatahes minu lemmikute hulgas on päris mitukond kollektiivi just sealt.

Aga kontserdist:
Hästi meeldiv oli. Muidugi alles peale seda kui Bedwetters oli lavalt ära läinud. Ei, mul ei ole midagi nende vastu, tublid poisid, lihtsalt muusika on kehva. Ja seda võimendas veel kehv heli. Põhimõtteliselt mitte ühestki sõnast ei saanud aru. Eriti irooniline oli, kui Joosep mikrisse karjus, et "Püüdke nüüd sõnad meelde jätta ja laulge kaasa" Ma pingsalt üritasin kuulata, mis sõnad seal on. No tõesti mitte ühestki ei saanud aru, isegi ainuüksi pikkadest vokaalidest ei saanud sotti.

Avril seevastu oli S U P E R. Mulle eriti meeldisid akustilised lood. Igatahes nüüd ma tean, et kui ma järgmine aasta "Superstaari" võidan, siis minu plaadi lood tulevad 80% ainult akustilised. T. küsis seepeale nii armsalt, et Kas tema tohib ka mõnes loos kaasa mängida. Sweet:P aww.

Avril mängis ära kõik oma tuntud lood. Tantsijad ja taustalauljad olid väga tasemel. Hüppasid saltosid ja tegid muid trikke. Taustabänd oli samuti hea. Kuigi minu lemmik Avril oli ikka see, kes Evaniga oma muusikat tegi. Praeguseks on muutunud nii stiililiselt kui ka hingeliselt. Ise ta eriti palju ei mänginud- paaris loos kitarri, ühes klavrit ja ühes loos trumme. Kujutan ette, et noored fännid on pöördes. Enamus publikust oligi selline nooremapoolne. Samas minu kõrval istusid kaks soliidses eas daami ja ma ei näinud, et neil lapsed kaasas oleks olnud. Ja nood ikka VÄGA nautisid.

Kontserti ilmestasid mitmed eriefektid ja videod ekraanil. Tõesti väga sooja ja hea mulje jättis. Asi oli hästi korraldatud ja toimis. Üürgasin mitmeid laule kaasa ja tunne oli äraütlemata muhe. Ikkagi koos PÄRIS Avriliga laulda, on ikka midagi muud kui CD saatel.

AITÄH selle toreda kingituse eest:)//piletid ja uue plaadi sain nimelt sünnipäevaks;)//A fänniletist hankisin ühe vanema plaadi ka.

Mulle meeldis igathaes ja olen rahul. Nii ebaeestlaslik.

Kommentaare ei ole: