kolmapäev, 16. jaanuar 2008

Päikest, liikumist ja soojust.

Tahan päikest ja sooja! Aitäh. Selline sopane talv on tüütav. Vat ei ole enam sellist ilusat ja kohevat valget lund nagu kunagi oli. Kui üldse lumi on, siis vähemasti Tallinna linnas on see tavapärase "VALGE" asemel pruun, kui mitte must plöga. Vastik. Jala käima küll ei kutsu. Aga kusjuures viimasel ajal olen seda PALJU PALJU rohkem teinud kui muidu. Nt tööle käime mõlemad jala, minu töökoht on ju mustamäel ja ausalt öeldes autoga läheb mul kauem aega, sest olenevalt ilmast peab kas kraapima jääd või soojendama, siis on igasuguseid uimaseid ukerdajaid hommikul piisavalt palju, et jala on igatepidi lihtsam. Igapäevane rutiin näeb ette, et panen oma lemmikmuusika mp3-me ja jala kõndides olen 7 minutiga kohal. Kusjuures terve päev on rõõmsam, kui hommik on meeldiv:)
3 viimast päeva olen spordi mõttes tubli olnud. Pühapäeval oli intensiivne jõusaalitreening, teisipäeval kerge kepikõnd (kusjuures kõnnikepid on mul juba eelmisest aastast, aga kõndimas käisin nüüd alles esimest korda... ükspäev arutlesimegi Rolandiga kõige mõttetumate ostude üle ja kõnnikepid olid esikohal- pidin natuke nende vajalikkust tõestama. Kusjuures kätele on päris intensiivne. Lihased olid isegi pisut haiged... Varsti hakkame Katuga seda asja plaanipäraselt & tihemini tegema). Eile sai siis Arctic-us vesiaeroobikas käidud. Vedasin Katu ka kaasa. Jessus me olime niiii väsinud pärast. Trenn oli vist käinud alles 10 minutit, kui kella vaatasin ja lootsin, et asi juba läbi saaks ja nii see jätkus terve tunni- iga 5 minuti tagant vaatasin kella, 50 minutit jutti... Tegin küll kõik korralikult kaasa, aga ikkagi see võttis nii läbi. Pärast saunas uimaseks lebotamist enam kojukõndimise tuju küll ei olnud. Jala sinna minna ei olnud just kõige parem mõte. Aga noh see "TEHTUD" tunne kaalub üles igasuguse väsimuse ja muud niuniu asjad:P Täna luban endale väikese puhkuse ja neljapäeval hakkab jälle uue hooga. Positiivne on see, et mul on sel nädalal ainult 1 tööpäev ja see ka alles reedel:) Rääkides tööst, siis eile sain ühe hea lisapakkumise, mida kaalun. Kuna tõesti nii palju vaba aega on. Kuigi käin täiskohaga tööl, on mul nädalas peale nv päevade vabad veel olenevalt nädalast kas 2 või 3 päeva, hea mõte oleks väike "lisatöö" võtta. Rohkem raha saaks fondidesse paigutada. Pean veel mõtlema ja kaaluma, kas tahan seda kohta võtta. Kuna valdkond on uus ja ma ei ole endas kindel. Samas jälle saakski enda jaoks midagi uut juurde. Ma ei tea ju... confusing.
Hoolimata vabast ajast tahaks ikkagi suve ja täielikku vabadust. Esiteks juba seepärast, et siis on soe. Kusjuures puhkusegraafikud on meil juba paigas. Ootan juba neid 42te vabat päeva:P
Õnneks hakkavad õige varsti päevad pikemaks minema ja valgust saab rohkem. Päike=energia!

Kommentaare ei ole: