laupäev, 16. oktoober 2010

Siis kui ma MIDAGI päriselt ka tahan:

ÖÖ/ hommik:
Taksot tellida oli võimatu juba mitmel põhjusel, esiteks oli nii külm, et telefoni taskust väljavõtmine nõudis eneseületamist ja suuri jõupingutusi, teiseks öeldi IGAST taskofirmast, et neil vaba autot pole. Fine!
Rasmus tellis taksot, mina abistavalt vingusin: "Ütle neile edasi, et 3 minutiga olgu siin! Kauem ma ei oota!" takso oli liinil tükk aega. "Ütlesid ikka, et 3 minutiga peavad tulema? ja Ütle seda, ka, et 3st minutist 2 on juba möödas! JA alla MERSU, ma ei hakka üldse rääkimagi!" Rasmus vaatas juba sellise pilguga, et jou t a h a d taksot või hakkad KOHE jala minema?!

Ja kui taksotädi lõpuks uuesti kontakteerus, siis oli tulemus selline:

1 minutiga oli minu juures uhiuus must Mercedes nr xxx xxx, ilma tunnusteta rendiauto. Ulme.

Kommentaare ei ole: