kolmapäev, 25. august 2010

Käisin "Säästlikult" söömas & sain Defrage`i plaadi!

Mitte, et ma sellest bändist suurt midagi teaks, peale loo "Save Us From Religion" ja seda, et bändi lauljal on sheffffilt vinge hääl.

Ühesõnaga umbes kuu aega tagasi, vahetult enne BändCämp´i nägin mingeid tüüpe Raplas, Maxima parklas askeldamas, käisin korraks autost rahakotti toomas ja üks hüppas ligi ja hakkas midagi seletama. Kuna mul oli suht kiire, siis lubasin tagasi tulla-
Poes käidud, hüppasin ise ligi ja sain teada, et poisid koguvad USA tuuri jaoks raha, ajasin veits muusikajuttu ja BändCämpi juttu, aga jätsin plaadi siiski ostmata. Polnud vist impulsiivsete ostude päev (kuigi tavaliselt on mul IGA päev impulsiivsete ostude päev)...

Natukese aja pärast hakkas aga südametunnistus piinama. Mismõttes ma ei ole toetanud noorte muusikute püüdlusi ja vaeva. Eesti muusikat tuleb toetada! Wtf nagu! Läksin tagasi, aga nemad olid läinud...
_____________________________________________________________________________________

Käisime eile Kristoga Miidurannas. Oiblää, kui suur kohviisu peale tuli, aga esialgne plaan, Allarilt kohvi saada osutus võimatuks. Kõht oli ka hullult tühi (tegin tööjuures protesti uue koka vastu ja nälgisin), seetõttu otsustasime "säästlikud" olla ja Konsumisse minna. Kõik normaalsed söögikohad olid nagunii juba kinni... Saime kraami kätte ja otsustasime põlve otsas süüa, noh autos nii, vaatega merele & jutud. Hakkasime juba tagurdama, mingi vend ukerdas veel ees. Saime lõpuks liikuma, kui ma neid DEFRAGE`-i kutte nägin. jõudsin veel silmanurgast näha, kas siin Hansapanga automaati on & seda, kuidas tal plaati ei õnnestunud müüa.

Karjusin Kristole: "JÄÄ SEISMA" (ta vaatas mind ainult lolli näoga ja ei saanud midagi aru) Pidin oma küsimust kordama. Hüppasin poole sõidu pealt autost välja, astusin paduvihmast hoolimata selle Defrage`-i kuti juurde ja ütlesin, et MINA TAHAN seda plaati! Ainult juhul, kui sa minuga HP automaadi juurde kaasa tuled! Poole teepeal küsisin :"Oot, mis selle bändi nimi oligi..?!" Tegime veel pangaautomaadi varjus ühe suitsu ja selle jooksul jõudsin ära kuulda USA seikluste parimad palad. Kuni mingi vend palus luba pangaautomaadist oma kontoseisu vaadata. Millepeale ma muidugi ei suutnud vait olla & pidin ikka ühe iroonilise teravuse õhku viskama, aga see selleks.

Siis jooksin taas autosse ja kadusin. Enne kuulsin, kuidas Defrage`ikutt hüüdis, et mismõttes ma niimodi lampi ligi astusin ja niiviisi plaati nõudsin. See poleks ju minu moodi, kui ma seda kuidagi teisiti teeks. Mnjah!
Autos Kristo ei saanud ikka veel midagi aru. Arvas, et nägin mingit tuttavat. Muiates näitasin talle oma UUT Defrage`i plaati. Niipalju siis otsusest "säästlikult sööma minna"




3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Mina ostsin selle plaadi järelmaksuga. Ehk siis sain plaadi kätte, andsin visiitkaardi ja jäin meilitsi kontonumbrit ootama. Lõpuks tuligi ära ja makstud ta sai. Selleks ajaks, peab tunnistama, ei jõudnud plaati üldse kuulata. Ja ega ta päris minu maitse pole, aga omas žanris väga hea saavutus igatahes! :)

vips ütles ...

No me Tokkoga juba ammu otsustasime, et EESTI muusikat TULEB toetada. Kui sa tahad kunagi, et keegi sinu muusikat ostaks, siis tuleb ise ka teisi toetada. Raha peab ringlema (=

Janushka ütles ...

Väga lahe bänd, ma olen ikka täiesti ajast ja arust..ei tea enam ammu midagi muusikast:D