neljapäev, 22. aprill 2010

KevadSüdames*

Midagi on totalselt muutunud. Ma ei tea, kust see tuleb, aga energiat on nii, et tapab. Öötunnid jäävad sinna ca 4-5 tunni kanti,aga see ei heiduta mind sugugi. Energiameeter on ikka laes & öötunde kulutan hoogsalt kõigele muule, peale magamise. Võõrad inimesed arvavad raudselt, et mul on mingi hullutaud küljes- me käime mööda tänavaid/poode/linnu ja lollitame nii kuis jaksab, nagu väikesed lapsed. Ja siis naerame, naerame, NAERAME... nii,et kõhulihased on valusad. Ja absurdihuumorit toodab ka ühte jutti. Aga nii f*king lahe on, tegelt ka.
Ja kusjuures selllises rõõmsas meeleolus õnnestuvad kõik muud asjad ka paremini. Ma tahan koguaeg midagi teha, igasugu asju, olenemata asjst ja olenemata sellest ,et mul on enivei mustliljon muud kohustust(BändCämp, WAF, Comenius, assessoritöö jnejne) mis nõuavad mu maksimaalset tähelepanu. Ma ikka jõuan. Andsin just nõusoleku minna ühele tegelinskile bäkki laulma. Kuigi (eearvamustega) ma usun, et muusikaliselt see projekt mulle midagi suurt ei paku. Eks näis. Inimesed on vähemalt toredad ja see ongi põhiline ;)
Nädalavahetusest on siiani positiivsuse judinad peal ja need süvenevad veelgi mõeldes sellele, et kohe kohe on uus trip ees, samade inimestega. Ottttt Leplaaa:nd`i kontserdile Tartusse ja siis tuleb Kaido ja Egle pulm ja Jälle CämpJämi korraldus ja siis juba võib vaikselt hakata mõtlema sünnipäeva tähistamise peale. Elu on tore(=

Aa tahtsin seda ka veel öelda, et need inimesed, on niiiiiiii ägedad!

Kommentaare ei ole: