laupäev, 8. märts 2008

Päike on päev ja öö on kuu, Sa ju tead!

Nädalavahetuse ööd, kipuvad vägisi kuust päikeseni ja päikesest kuuni, magamisaega on imevähe. Aga sellest pole midagi, see mis loeb, on produktiivne aeg sõpradega:) Eile tuli spontaanne plaan.
Läksime Liisuga Revalisse sööma ja öötundidel leidsime ennast juba Panoraamist, Sal Sallerit kuulamast. Hästi chill õhtu oli, kusjuures:) Meie "kutid" muidugi vedasid meid alt. Mart ja Tambet siis. Mõned inimesed teevad laupäeva hommikuti tööd ka, uskumatu:D Aga see eest lubati meile see täna kompenseerida. Sellele mõeldes otsustasime energiavarusid säästa ja tulime Panoraamist "normaalsel" ajal ära, just siis kui esimesed haigutused hakkasid ligi hiilima. A noh, "normaalne aeg" oli ikkagi k 3 öösel juba.
Minu naistepäeva üllatus oli niii niii armas. Ma pole ammu niimoodi üllatunud. Esiteks pidin Iphone-i esmaspäeval saama, kuna Ott pidi lihtsalt esmaspäeval Ameerikast saabuma, eile õhtul Mardiga telefonitsi mainisin seda ka ja samal ajal tibu hüüab mind: "Vips, Vips...!" Ma ei saanud algses üldse aru, miks ta mind telefonikõne ajal segab. Vaatasin talle korraks otsa, rääkisin edasi, 2 sec pärast jõudis kohale, et ma nägin tibu käes midagi. Pilk uuesti temale ja "WHOOOO!! Mida?!" Üllatus oli päris suur, just seetõttu, et ma ei oodanud seda nii vara. Lilled andis mulle ka. Armas! Tänasel, õigel naistepäeval, oli tal mulle veel üks üllatus varuks- "Tanel Padar & The Sun-i plaat" Kuna ma eile juba nii suure ja kalli kingituse kätte sain ,siis tänaseks ma küll rohkem midagi ei oodanud, Aga seda armsam see oligi:)

Kommentaare ei ole: